Kargo Politikası

Ürün sayfasında belirtilen özelliklere, içeriklere ve görsellere bire bir karşılık gelen ürün gönderilecektir. Ürün kargo taşımacılığına ve ürünün yapısına uygun şekilde paketlenir. Siparişler anlaşmalı kargomuz tarafından belirttiğiniz teslimat adresine gönderilir. Bu gönderim yöntemi dışında, başka bir gönderim yöntemimiz yoktur.

Siparişlerinizin 1-3 iş günü içerisinde hazırlanması ve kargoya verilmesi taahhüt edilir. Siparişiniz kullanıcıya fiyat avantajı yaratmak amacıyla doğrudan üretici tarafından gönderilir. Siparişinizin tesliminin ortalama 5-10 iş günü içinde gerçekleşmesi amaçlanır.

Siparişinizin taşınması sürecince kargo firmasının prosedürleri uygulanmaktadır. Siparişiniz sonrası  tarafınıza iletilen takip numarası ile ürününüzü takip etmeniz ve bir sorun tespit ettiğiniz hallerde kargo firması ile iletişime geçmeniz önerilir.

Dilediğiniz yerden vereceğiniz siparişler, dilediğiniz adrese hızlı, uygun ve güvenli bir şekilde teslim edilir.

Teslimat Süreci

Sipariş ardından gönderim sürecinde yaşanabilecek problemlerde hızlı ve etkili bir çözüm bulabilmek için anlaşmalı kargomuzun müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsiniz. Bu süreçte çözüme hızlı bir şekilde ulaşabilmek ve sizlerin memnuniyetini sağlayabilmek için elimizden geleni yapacağız.

Teslimat sırasında siparişte belirttiğiniz adreste bulunmamanız durumunda, kargo firması ürünü şubeye geri götürür. Kargo şubesinden kargo firmasının belirttiği iade koşulları süresince ürünün şubeden teslim alınmadığı takdirde iade prosedürleri uygulanır. Kurye ile teslimat seçeneğini kullandığınızda adreste bulunmamanız ya da hatalı adres bildirmeniz vb nedenlerle ürünün teslimi mümkün olmadığı takdirde kurye firması tarafınıza ulaşamaz ise ürün doğrudan geri gönderilir ve iade prosedürleri uygulanır.

Ürünün kargoda kısmen veya tamamen kaybolması ya da hasar görmesi gibi kargo firması kaynaklı sorunlar oluşabilmektedir. Ürünün hacminde bir sorun olduğunu veya paketin hasarlı olduğunu düşünüyorsanız, paketi teslim almadan önce kargo görevlisinin yanında kontrol ediniz. Kargonuzu teslim alırken gönderim kaynaklı bir sorun olup olmadığını doğru tespit edebilmek için, kargo tesliminde fotoğraf ve video kaydı alarak paketinizi teslim alınız. Karşılaşılabilecek hasarlı ürün ve eksik ürün gibi uygunsuz durumlarında “Durum Tespit Tutanağı” tutup ürünü tutanakla beraber iade ediniz. Durum Tespit Tutanağı ve kanıt görsellerinizle, üyeler için web sitemizde yer alan Bize Ulaşın bölümünden veya portaflixxtr@gmail.com adresine e-posta göndererek iade talebinizi gerçekleştirebilirsiniz. Müşteriyi korumak adına çalışmalarımıza destek olmanızı rica ediyoruz.

Bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir. Eğer bulunduğunuz bölgede anlaşmalı kargomuzun şubesi yoksa, o bölge mobil bölge kapsamında değerlendirilir ve haftanın belirli günlerinde teslimat yapılır. İl, ilçe merkezleri ve mobil bölgenin dışında kalan, araçla teslimatın mümkün olmadığı şehirden uzak bölgelere ve askeri üs gibi güvenlik gerekçeleriyle giriş yapılamayan yerlere ürün teslimi yapılamaz. Bu bölgelerde ikamet etmeniz durumunda, teslimat adresini gönderimin mümkün olduğu farklı bir adres olarak belirtmeniz rica olunur. Aksi takdirde gönderinin gecikmesi, ulaşamaması ve diğer aksaklıklarda sorumluluk sizlerde olacaktır.